Helsingin kaupunginosat Helka ry HelsinginSeutu-portaali Helsingin kaupunki
YTV Reittiopas Kaupunginkirjastot

Uusimmat palvelut

Oiva Olo - Klassista hierontaa

-> 06.04.10 08:54
Etusivu arrow Keskustelut
Siirry alas Vastaa viestiin
Aihe: Vs:Kampaamo
Lino 10.2.2010 17:27
Miatä maunulassa löytäisi hyvän parturi/kampaajan kun tuntuu tarjotaa on mutta riittäkö asiakkaita kaikille

Reply Quote
Maunulan Hiuspisteen asiakas 10.2.2010 23:38
En tiedä, ymmärsinkö kysymyksesi oikein. Etsitkö siis hyvää kampaajaa Maunulasta? Metsäpurontiellä. Samassa korttelissa, jossa on Mediapaja, on hyvä kampaamo Maunulan Hiuspiste.

Reply Quote
Hinnat kuriin! 25.2.2010 12:31
Maunulan kampaamoiden hinnat vaihtelevat rajusti. Samasta palvelusta saa maksaa joissakin paikoissa lähes tuplahinnan. Kysy hinta ensin, ennen kuin tilaat mitään! Se kannattaa.

Reply Quote
Asiakas 28.2.2010 20:10
Maunulassa on 7-8 kampaamoa, mikä on näin pienelle alueelle varsin paljon. Olen kokemuksesta huomannut myös, että hintahaitari on erittäin iso.

Olisi mukavaa, jos joku tekisi Maunulan Sanomiin tai tänne nettisivuille hintavertailun vaikkapa ihan peruspalveluista: hiusten pesu, värjäys, permanentti, leikkaus.

Reply Quote
asiakas2 1.3.2010 7:53
Myös olisi kiva kuulla missä osataan leikata hiukset, eikä vain kyniä. Olen nähnyt erään Maunulalaisen kampaajan tuotoksia, en kehdannut sanoa, että oli kuin kanan tp.

Reply Quote
erittäin tyytyväinen asiakas 2.3.2010 13:35
Kyllä Maunulasta löytyy hyvä kampaamo ja parturi kun menee Männikkötie 10:nessä olevaan TUKKA KULMAAN.Vuosien kokemus asiasta.

Reply Quote
Myöskin tosi tyytyväinen asiakas 4.3.2010 14:02
Parturi-kampaamo hius+ erittäin hyvä palvelu ja ihan kohtuulliset hinnat

Reply Quote
parturi 4.3.2010 14:20
kyllä rajametsäntiellä on paras parturi ja varmaan on kampaamo yhtä hyvä hinnat kohdallaan ja palvelu myös...

Reply Quote
Maunulatar 4.3.2010 23:15
Minä olen käynyt Maunulan Hiuspisteessä, Metsapurontie 19. Siellä on hyvä palvelu ja ammattitaitoiset kampaajat. Kerran kävin kampaamossa, joka oli hetken aikaa tuossa Metsäpurontie 16sa, samassa talossa, jossa on Bar 62 ja se oli hyllä edullinen, leikkaus ja raidat 49, mutta ne raidat olivat kaameat! Hiuspisteessä on kaksi kokenutta, mutta ei vanhaa kampaajaa ja molemmat osaavat hommansa.

Reply Quote
Siirry ylös Vastaa viestiin